Inspiration !

Sherah | 22 | AOR
Ayah's little princess and Umi's little helper | A dreamer


Drafting SPRING IN SEOUL.




"The only people who truly know your story are the ones who help you write it"
-Unknown-
"Treat your parents with loving and care, you will only know their value when you see their empty chair."
-Unknown-
"Our parents prayer is the most beautiful poetry and expectations."
-Aditia Rinaldi-


And it's all about me me me me me !
Thursday, 29 May 2014 | 0 sweet(s) |
Assalamualaikum and Hi :D dah dekat sebulan jugak la aku tak post kan :D who cares? So, how's your life, Siti Shahirah ? So far...Alhamdulillah... Thank you Allah.. :) Kelas semua okay. Now dalam mood buat assignment. Ya Allah, permudahkanlah urusanku..



InsyaAllah lagi dua minggu aku balik AOR. Tak sabarnya :D I miss Mom & Dad, Shidad, Shila, Awik, Adikwan a lot !!! Please miss me too, guys :"( And my two-forever-young-please-love-me-forever-because-i-love-you-till-Jannah-insyaAllah-best friends , Us & Awa \mata love-love/ Balik ni nak jumpa diaorg, nak sleep over rumah Us and nak gossip sampai mata lebam !

masa ni makan2 kat rumah Awa. alahai keciknye Us,segaknye Awa. Me so badang !

Sibuk cerita nak balik, hal kat sini belum settle -______- Anyway, aku dah dapat sikit2 cemana nak buat coding C nii.. Dulu kat aiu kan terlebih advance kami pakai C#. Dekat apu , kena belajar C, zaman tok nadok punya.. terkial-kial gila. Now dah okay sikit. But i guess, i need more practice on calculation. Asal kena calculate je, mesti tak dapat sbb tak reti buat statement.

Untuk subjects lain; Networking, System Analysis & Design, Security, TITAS, hmmm okay laa.. Banyak yang dah dapat assignment. So sepatutnya busy banyak la sekarang. Tapi macam ramai tau, aku ni mana pernah buat kerja awal kan... Last minute je :3

Last but not least ! Crushieeeeee ~ hakhak :D aku ni mana sah pi satu tempat tak cari yang muka Korea :D Ada ja Korean kat apu ni tapi tak jumpa pun. Dapat Chinese muka Korean pun jadi la kan... Crush baru aku namanya Cai ! \tak main org Melayu dah la niii/ He's from China :D Special? entah. macam Neoh je aku tgk. Just muka dia mcm Lee Jong Suk\hero I Can Hear Your Voice/ sikit tu yang aku suka tgk kot :D That's all.

belanja gambar Lee Jong Suk satu :p



Macam biasa, ayat last aku ; Will update more soon~ Assalamualaikum



Previous Post . New Post